pondělí 30. srpna 2010

New life is coming.

Tak,

po dlouhém přemlouvání. Ikdyž, ono zase tak dlouhé nebylo. Jsem z mého milovaného blogu utekla, byla přímo vyhoštěna. Samozřejmě, že v tom napomáhala yasmin., ypsilon., jak chcete. Já, no, nebyla jsem z toho sice moc nadšená, ale když mi ukázala, kam ťukat písmenka a kde co zmáčknout, aby se to objevilo tam a tam, byla jsem hned spokojenější.

Ona, chápejte mě, ONA by samosebou chtěla, abych si to tu zamilovala... Mám takový pocit - šimrání v mozku, že to nebude ani moc dlouho trvat. Jen tak mimochodem, musím to napsat, jelikož vysedává vedle mě na židli. Muhuahaháá.

Tudíž, je vysvětleno a doufám, že nový začátek, nový život, bude lepší...  :D

4 komentáře:

  1. Jsem ráda, že tě Yasmínka přemluvila! Blogspot je fajn, ale přece jenom ještě pořád trůním na blogu :D
    Máš opravdu krásný design a těším se na další články.
    Sam. (eclipseofmyhead.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
  2. blog, blogspot,... hlavne že si stále medzi nami :)
    kappa
    nihil-sub-sole-novi.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Áááá. Takže další kdo přechází :). Výtej....

    OdpovědětVymazat
  4. Tož vítej zde. Nejsi jediná, kdo utíká z blogu :)

    OdpovědětVymazat