sobota 11. září 2010

WC lady.

Alespoň tak to je zváno mezi námi neodbornými odboníky medusou a yasmin...




Asi ani nemusím říkat, kolik mi to zabralo času, ale hodně, hodně... Ani se mi nechce věřit, že jsem se s tím babrala asi přibližně 20 hodin. Akvarel s tuší a tuškou a vším na A1. Můj první velikánskej obrázek. Já ho totiž začala už o minulých Vánocích...

A proč vlastně WC lady? Je to vcelku primitivní. Prvně to bylo něco jako panenka v moři... Pak se tam začaly rýsovat barevné vlny a už si ani nepamatuji kdo, jen tak prohodil: "To vypadá jak reklama na osvěžovač na haj...(záchod, samozřejmě)."  Takové to, jak se spláchne a ono to udělá bublinky a svěží čisotu!!! Chacha.

Už nevím, co bych řekla, ale ještě jeden zážitek ze dneška. Celý den jsem se buď učila, uklízela nebo hrála na klavír. Bylo to v celku fajn, alespoň jsem konečně měla pocit, že je doma čisto a že jsem udělala něco pro svoje blaho, jenomže to se asi před hodinou pokazilo. Vytekla nám pračka. Tudíž, jako trubka jsem vytírala znova. Teď už jen znaveně sedím a ťukám písmenka.

Toť vše.                           
Nashledanou mý přátelé, mějte se famfárově!
(Vyložte si to asi tak, už mi zase šibe. Muhuahahááááááá.)

2 komentáře:

  1. jo, to tvoje šibání.. když už jsme u toho, doufám, že MÝ PŘÁTELÉ píšeš s tvrdým schálně.. jinak se s tebou nebavim :D

    tak fajn, vím, že to schválně zatraceně není. ale já už si zvykla na tvoje komický hrubky. muah.

    a wc lady je nejlepší ! myslela jsem ale, že to vzniklo tak, že jsem řekla, že ty kytky vypadaj jak štětky do záchodu.. ale to nevadí.

    mimořádně se těším, až tu přibude ten mlýn ! ♥

    OdpovědětVymazat
  2. No rozhodně je to zajímaví, neni to sice v "mim stylu" ale ty vlasy sou fešný.... a ty vlny :D

    OdpovědětVymazat