čtvrtek 7. října 2010

Léto už skončilo.

Dobrý den,
já vím, toto je ale jen nouzová situace - jen tak mimochodem. Musím se vám zmínit, že vůbec nemám čas. Musím si připravit projekt do dějepisu. Mucha, naštěstí. Dneska jsem prezentovala Paříž ve francouzském jazyce. Musím přečíst Máj do příští středy a vůbec a dneska jsem odmaturovala z čestiny na vyšší úrovni za 3. Jsem spokojená. Na nižší úrovni za jedna. Nevím, jak to mám všechno udělat?!

Poraďte mi, jak mám zvládat krizové situace? Nějaké řešení? Rozvržení časových úseků už jsem zkoušela, upomínky v mobilu taktéž. Nefunguje. Už se mi klepou i ruce když píšu... I'm  down and out (or aground)... No matter.

A teď taková maličká fotečka asi dva roky stará. Haha. Perfektně se mi hodí do Imprisoned forever. Do kterého se mi strašně zamlouvají úryvky ze Shakespeara, z Kundery, z Holanových Příběhů. Dokonalé. O víkendu si udělám pár volných chvil... A teď k věci. Byli jsme na houbách a zbytek je nepodstatný.



Au revoir.

3 komentáře:

  1. .... meduso, vy píšete tak dokonale ! útržek: "A teď k věci. Byli jsme na houbách a zbytek je nepodstatný." mne doráží :D:D:D:D nemá to chybu.

    mrzí mě tvje zaneprázdněnost už jen proto, že dneska tak krásně svítí sluníčko a mohly jsme celej den kreslit... achjo.

    no dobře, ten příští víkend ještě vydržm, ale jestli nepřijedeš ten další, tak asi spáchám sebevraždu.

    a jinak, Shakespeara mám doma, akorát prvně budu muset dočíst kareninovou a puškina. a kdo jsou ty tvý kundera (CO TO KURVA JE ZA PŘÍJMENÍ?!?! fuck yeah kundera? je aspoň dobrej?) a holanněco příběhy? he? to si přečtu, bejby.

    a fotka.. stejně je furt dobrá! jen mě štve to ostrý zkonstrastování...

    OdpovědětVymazat
  2. hele, blbečku, ty boty mi sice malý jsou, ale když si do nich vezmeš silonky, tak je to v pohodě :D:D a náhodou, jsou skvělý a když si je obuješ, musíš jen skákat a tančit..

    em, kdy budeš mít volnou chvilku? už tvojí nepřítomnost nemohu vydržet ani minutu... :P POTŘEBUJU, abys přijela (nebo naopak). hele, teď jsou ty poslední podzimní, slunečný dny - VÁŽNĚ bysme to nemohly nějak využít?

    ... jasně, fuck yeah kunda éra. to si přečtu...:D:D

    OdpovědětVymazat
  3. WTF? Tvoje mamá tě mlátí? to myslíš vážně???!!!
    jakožto vaše snoubenka+milenka+hříšník+setsakramentskynejdůležitějšídruhápolovička bych řekla, že tě mám právo chránit.. :D:D
    ...............jo, to mě teda dostalo. upřímnou soustrast.
    tak jo. nějak si to spolu vyřešte a na prázdniny počítám s tvojí přítomností, ať už je to kdekoli. víš, celkem těžko se žije, když jseš jen polovička :D:D:D

    OdpovědětVymazat