sobota 27. listopadu 2010

27. 11. 2010

Ani byste nevěřili, co jsem dneska všechno stihla udělat.


Ráno, začalo to velmi nesnadně, po brobděném večeru... Šla jsem spát totiž asi o půlnoci, ale před tím jsem udělala jedno hříšnou věc. Došla jsem si pro zmrzlinu. A zpět k ránu, musela jsem vstát v 7.30. Vstala jsem z postele tak rychle, že se mi zamotala hlava, nic jsem neviděla a málem jsem upadla.

Dále - tedy dopoledne - jsem zpívala náš "Vánoční repertoár". Ach, jak jsem se rozplývala nad tou melancholiskou a úžasnou  melodií. Hahaha. Nesnáším Vánoce. Naštěstí jsem měla poruce pár bavlnek.

Odpoledne už jsem konečně strávila doma. Trochu jsem si zahrála na klavír a vyselektovali jsme jednu skříň. Takových starých věcí. Vážně sexy trenky po tatínkovi a taky šaty, které jsem nosila asi v sedmi a budu je nosit znovu. Vypadají sice jinak, než vypadali dřív, ale lépe. A neuvěříte, nebo možná ano, ale našla jsem tolik úžasných šátků, nejspíše po tatínkově babičce... Jen pro mou nejdražší: "Jen si počkej na fotky, 1920... 1890... 1960..."

Večer, ještě nenastal... Nejspíše ho ale zaplním něčím do školy, a nebo spíš ne. Až zítra.

A ještě jsem vám chtěla ukázat něco, co jsem věnovala jsvé bývalé  kamarádce. Ani nebudu pojmenovávat to všechno, co je. Ale to je jedno, toto se mi povedlo. Všechno v ruce, pytlík s kaštany... Nic lepšího jsem nebyla schopna vytvořit.



Tak se zase mějte...
Já jdu uklízet ten bordel co tu máme.

2 komentáře:

  1. heeej tyjo, já se kouknu na fotku a říkám si "tyvole, ona měla v ruce zrcadlovku nebo co? " :D:D to pozadí, jak je dobře rozmazané..

    ach ! úžasnýs toť měla den. já tak ráda čtu tvé články ! prej sexy trenky :D. och ! fotky ! no to se teda těším. až pojedem potom k nám, tak zase prohlédnem ty další krabice od mamky, jo ? je tam i dost polaroidovejch.. ♥

    myslíš tím tu šišku-maryšku ? v úterý jsem jí dvakrát potkala, házela po mě až příliš nepříjemné pohledy...

    každopádně výrobek je úžasný, já chci taky ! :D:D

    OdpovědětVymazat
  2. co ti to na blogu harje za písničku?nemůžu jí nikde najít, je krásná:)

    OdpovědětVymazat