neděle 24. dubna 2011

Sladké Nicnedělání.

OK!

Ani nevím, jak je možné, že jsem takovou dobu nic nenapsala. Že se nestydím, že? Ach, no ale já vůbec nic nedělám a vyžívám se v tom Nicnedělání... No a důsledkem je to, že se teď musím vymlouvat.

Ale alespoň jedna věc, kterou jsem udělala během mého Nicnedělání - mimochodem, inspirovala jsem se Kryštůvkem Robinem z Medvídka Pú - bylo to, co vám, drazí, ukážu právě teď.


Líbí se? Sladké, lehce recesní ovoce... První ohlas: "KSČM?"


Jen je škoda, že jsem nemohla alespoň kousek prázdnin strávit s mou nejmilovanější osobou na světě. Ach, jak mi schází noční filozofování s yasmin. Ale netruchleme. Uvidíme se někdy, až nám to vyjde. A porušíme mé sladké Nicnedělání...Až na ty naše olympiády je vše perfektní, že? Český jazyk, francouzština... Užíváme si obě. No nic. Končím.

Au revoir, mes amis.

7 komentářů:

  1. já tě nechápu .D ale je to úplně skvělýýý, ty třešně! kdyby tam ještě měly lístečky, tak to opravdu ksčm je .DD strašně mě to rozesmálo.. už máš ods, nyní i ksčm - nechceš ještě vyrobit z té tvé papírové knížečky oranžovou růži?

    OdpovědětVymazat
  2. a jako na maily se neodpovídá? :P
    ještě nevím výsledky, ááááááá!

    OdpovědětVymazat
  3. ještě mi napište,jestli přijedete, má drahá

    OdpovědětVymazat
  4. Milá meduso, ačkoli jsem Vaší přítelkyní také nějaký ten čas, nečekala jsem, že byste nevěděla, že anglickou verzi Havrana umím nazpaměť...

    :´D

    OdpovědětVymazat
  5. nějak neodepisuješ, ty hazlíku. kašlu ti na vykání. abys věděla, tentokrát mě štvát nebudeš. napiš, že ano... A VÝMLUVY, ŽE PŘIJDE INSTALATÉR ZPRAVOVAT TO¨PENÍ, NEPŘIJÍMÁM (!!!!!)

    OdpovědětVymazat
  6. má drahá
    jo, děkuji
    byli jsme na činohře, na shakespearovi, na zkrocení zlé ženy! .DDD (to by se ti líbilo, že? .D) no.. kdyžtak ti o tom ještě povím. joa psala jsem ti smsky, tak doufám, že to došlo.

    OdpovědětVymazat
  7. neříkej mi čurino, je to pěkně trapný, ty čurino
    v domě kultury jsem byla, protože mě někdo inteligentní přihlásil do talentu vysočiny a tam mě BOHUŽEL nominovali.
    A KDE JE TEN MEJL, TY TYYY TYYYYY JEDNA VOPICE!!§§ ČEKÁM NA NĚJ, POKUD SIS NEVŠIMLA

    mám ti toho spostu co říct, takže bych i uvítala, kdybys mi v něm napsala, kdy se třeba jako kurva uvidíme, žejo

    OdpovědětVymazat