neděle 16. ledna 2011

Just fly away!

Neuvěřitélné, co mě všechno nenapadne dělat v dlouhé chvíli...  Víte, já jsem toitž včera udělala strašnou spoustu věcí, že mi není hanba, pracovat o víkendu. Uklízet, povléct si postel, tvořit, hrát Beethovena na klavír... Ach. Jak já se zamilovala do Beethovenovy Quasi una fantasia, neboli Měsíčního svitu. Lépe řečeno jeho I. věty, alespoň se tak domnívám. Dále, posuneme se dále.

To slovo tvořit je nejdůležitější a velmi příhodné, jelikož dnes, DNES, má moje maminečka narozeniny. Tudíž jsem se rozhodla nic nekupovat, ale vytvořit. Asi po vteřinovém přemýšlení jsem sáhla po jedné brožurce. No a pak z toho vylezlo něco, co jsem ani nečekala, že by mohlo. Totiž já se nechci nějak vychloubat, ale vážně se mi to povedlo, tedy alespoň mě se to strašně líbí... Snad se to bude líbit i jí. Myslím tím maminku... A snad dokonce i vám.


Tak co nato říkáte? Hmmmm.
Vaše em.

1 komentář:

  1. je to krásné, pro tvoji matku, ale pokud bych něco takového dostala já... ehm. mně raději hororového "motýla" s potrhanými křídly .D

    OdpovědětVymazat