sobota 26. února 2011

katarina p.

Jak už mnozí možná víte, minulý víkend jsem strávila s yasmin. on to tedy nebyl celý víkend, no ale. Jak jinak to popsat, že. Ehm.

No a jak jinak to mohlo zkončit, než s foťákem v ruce a s pár věcičkama v tašce. A to pár myslím takto: 2 tašky, batoh, stativ... Neradno popisovat dále.

Další dny už pro mne zas tak zajímavé nebyly, jelikož jsem 2 z nich strávila v posteli s ukrutným pocitem špatnosti a bolením hlavy, další dva hraním na klavír, četbou, psaním dopisů a mimochodem koukáním se na japonské seriály - nešnášené yasmínkou - a také malováním těch úžasných postaviček. Ha. Možná se o ně s vámi někdy podělím. Až budou hotové. Možná někteří znáte Gaaru nebo třeba Kimimaru, Hakua... Ach.

Objevila jsem novou stinnou stránku mojeho já. Japonsko... Hmm. Z toho víkendu ale vzniklo toto.

P.S.: yas, promiň, ale já si to nemohu odpustit. <3

Bububububu! Vlastně ne. Uááá. Já se toho foťáku bojím.

Copánek. Krásné, elegantní.

 Zbývá jen doufat, že se to všechno nesesype...


Sbohem...!

2 komentáře:

  1. ach ano, já mám dmitrije, ty katarinu, to je kouzelné ! pošlu ti ještě fotky z tamtoho druhého dne..

    OdpovědětVymazat
  2. To je fajn, že ještě někdo píše dopisy.
    Pěknej blog.

    OdpovědětVymazat